.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهشهر سومین شهر بدون متکدی کشور

فرماندار بهشهر گفت: بهشهر سومین شهر بدون متکدی کشور است و هر کس یک مورد تکدیگری در بهشهر معرفی کند جایزه می‌گیرد.

به گزارش فارس، مجید البرزی ظهر امروز در جلسه کارگروه تحول اجتماعی در استانداری مازندران اظهار داشت: ستاد بررسی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در بهشهر تشکیل شد که جمع‌آوری متکدیان و ساماندهی حاشیه‌نشینی به طور جدی در این کارگروه مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: شهرستان بهشهر یکی از شهرهای بدون متکدی است، هر یک از شهروندان که در این شهر گدایی را پیدا کنند و به ما اعلام کنند جایزه می‌گیرند.
فرماندر بهشهر بیان داشت: کار ساماندهی متکدیان در بهشهر در ایام تعطیل انجام شد و با تعاملی که با دستگاه‌های اجرایی در شهرستان بهشهر انجام شد حدود شش ماه کار مطالعاتی در این شهر انجام شد و یک ماه کار اجرایی برای ساماندهی متکدیان انجام شد.
وی در ادامه صحبت‌های خود با ایراد گرفتن از قانون ساماندهی واگذاری متکدیان به شهرداری‌ها افزود: ساماندهی متکدیان از توان شهرداری‌ها خارج است و قانون ماده 152 و153 تکدی‌گری را جرم اعلام کرد.
وی ادامه داد: در این قانون اعلام شد که درآمدهای حاصل از تکدی‌گری به نفع دولت ظبط شود و برای متکدیان نیز حدود 6 ماه حبس تعیین می‌شود و این در حالی است که جرم ساماندهی نمی‌شود و اگر بزه اجتماعی جرم تلقی شود بیان ساماندهی جرم معنی ندارد.
فرماندار بهشهر در ادامه به ساماندهی حاشیه‌نشینان در بهشهر اشاره کرد و ادامه داد: در طرح ساماندهی حاشیه‌نشینان در ضلع جنوبی بهشهر حدود 19 خانواده شناسایی شدند که این خانواده‌ها در بیغوله به صورت دو تا سه خانواده با هم زندگی می‌کردند که کمک شهرداری‌ بهشهر این مکان به طور کامل تخریب شد.
وی ادامه داد: در طرح ساماندهی خانواده‌های ساکن در ضلع جنوبی بهشهر حدود 60 تا 70 میلیون تومان هزینه شد که برخی از این خانواده‌ها به کمیته امداد و بهزیستی معرفی شدند و تعدادی از این خانواده‌ها اهل شهرهای دیگر کشور بودند که با هزینه فرمانداری لوازم زندگی‌شان به محل تولدشان حمل شد.
نماینده عالی دولت در بهشهر در توجیه تخریب مناطق حاشیه نشینی ضلع جنوبی بهشهر خاطرنشان کرد: عدم ساماندهی حاشیه جنوبی شهرستان بهشهر این منطقه را به عباس‌آباد دیگری تبدیل می‌کرد که معضلات زیادی برای استان و کشور ایجاد می‌کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 26 مهر 1390
و در عوض قائم شهر ، بدلیل بی عرضه بودن مسئولینش شده بهشت گدایان، در هر چهارراه این شهر گدایان با چهره های متفاوت ، مشغول کسب و کار بدون دردسر هستند بدون آنکه کسی به آنها بگوید بالای چشمتان ابروست!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.